Satın Alma Görevlisi Kursu,Ankara Satın Alma Görevlisi Kursları,Satın Alma Görevlisi Sertifikası,Satın Alma Elemanı Sertifikası
Satın Alma Görevlisi her türlü mal ve hizmetin işletmeye satın alınmasıyla ilgili iş ve işlemleri yerine getirme bilgi ve becerisine sahip nitelikli kişilerdir
Satın Alma Görevlisi Kurs Programının Amacı:
Satın Alma Görevlisi Kursu işletmeler için satın alma birimlerinde çalıştırılmak üzere kalifiye personel yetişmesini sağlamaktır.
Satın Alma Görevlisi Kurs Programında Verilen Ders Konuları:
- Sosyal Hayatta İletişim
- İş Hayatında İletişim
- Diksiyon 1
- Diksiyon 2
- Kişisel Gelişim
- Girişimcilik
- Çevre Koruma
- Meslek Etiği
- İş Organizasyonu
- İş Güvenliği Ve İşçi Sağlığı
- Araştırma Teknikleri
- Kelime İşlemci
- Elektronik Tablo
- F Klavye 1
- Yazı Biçimleme
- Bilgisayarla İletişim
- Sunu
- E- Ticaret
Satın Alma Görevlisi Kurs Programı Süresi:
Programın süresi ?
Kimler Katılabilir:
- En az okur yazarlık seviyesinde diploma sahibi olanlar,
- Satın Alma Görevlisi Sertifikası almak isteyenler,
- Satın Alma ile ilgili kendini geliştirmek isteyenler.
İstihdam Alanları:
- Pazarlama ve perakendecilik sektöründe ve her alanda çalışabilirler.
Gerekli Belgeler:
- Öğrenim Belgesi
- Nüfus cüzdanı fotokopisi
- İki adet vesikalık fotoğraf
Kurs Bitiminde Alacağınız Belgeler:
Kurs bitiminde yapılacak bitirme sınavında başarılı olan kursiyerlere Milli Eğitim Bakanlığı onaylı “Kurs Bitirme Belgesi” verilecektir.
Yorum yazabilmek için oturum açmalısınız.